Vegomässan ♥

Så igår var jag och Adam på Vegomässan i Solnahallen som jag var sååååå taggad på. Och helvete vad det fanns massor med goda saker!
 
Hur kan veganism göra en så glad och arg på samma gång? Det blir som en stor krock.. Jag blir så otroligt lycklig av allt det goda som finns som inte skadat någon, fatta att jag ändå äter som en kung utan massa äckelpäckel! (Opps, tar någon köttis åt sig? Ta det med en nypa salt!) 
 
Deeesssvärre var det ju vissa saker som inte var veganska.. VEM TAR MED NÅGOT OVEGANSKT PÅ EN VEGOMÄSSA? Hur som helst tror jag att jag råkade få i mig en gnutta mjölk, tyvärr. Genom chips...
Köpte med mig 2 påsar dinosaurie-chips hem också från det företaget och som tur var så var de veganska! Köpte även godis eftersom att det var så billigt i jämförelse med i vanliga butiker (det var såklart mässa-rabatt) så jag plocka på mig lite. En julskinka blev också inköpt, en gouda ost (det fanns 2 och ville ha båda men det andra tog slut så det fick bara bli en.. :( ) och en VEGAN-pin! 
 
Utöver det jag köpte med mig så plockade jag på mig så mycket från djurrättsalliansen som jag kunde som jag tänkte pryda Sthlm med! 
 
 
 
 
#VEGANPOWER
 
 
 
Namaste ૐ ♥

Kommentera här: