Vart tar jag vägen?

Hej på er igen! Kul att jag skriver att jag ska börja blogga igen och försvinner direkt.. Heh, grejen är den att jag har varit så taggad på att blogga och har massor med bilder osv på allt jag gör och har gjort som jag vill via men har inte lagt upp det för attt.....bambambamabmabambambaaaam *trumvirvel* Jag har gjort en ny blogg med en annan bloggportal och den nya bloggen är helt klart fräschare!!! Kommer dock inte länka den än för jag är inte helt klar, tänkte att jag gör den helt färdig så att ni kommer till en klar blogg! Den är jättefiiiin ♥ ! Har en Mellandagsrea-HAUL på ca 20 saker (minst) som jag har köpt som jag måste visa också men den dyker nog upp på den nya bloggen! 
 
Kommer sen föra in den här bloggens inlägg så att allt bara hoppar över där, så inläggen kommer finnas kvar! 
Kram!

 
Känner generellt att det här med skola suger. Att vakna på morgonen suger, men vafan kan man göra? Har iallafall börjat ta mig till gymmet igen och IDAG har jag börjat fasta igen. Någon annan som fastat förut? Jag gör det ibland och tycker att det funkar bra men skulle gärna kasta i mig sushi isället.
Meeen, nu ska jag inte vara tråkig och skriva om tråkiga saker mer, puss och kram!
 
 
Min bae <3

Kommentera här: