Att slita ut en tuttpiercing - Update

Tidigare berättade jag om när min piercing i bröstvårtan inte mådda bra alls pga våld när jag tar på mig kläderna...... MEN jag fick ju ta mig illa kvickt till piercaren och han bytte ut mina stavar till ett par längre med större kulor. Dom mår reeedan bättre, så otroligt skönt! Sved en jävla aning när han skulle rengöra och byta.. "Darling, jag vet att this  is going to hurt, måste vara lite hårdhänt babe, but I need to do this, they need to be clean." HAN är den bästa! Tyrone :)
 
FÖROVRIGT Så mår resten av piercingarna bra!.. Är det inte sjukt vad vi gör för att piffa till oss lite.. För min del är det piercing i navel, bröstvårtorna, tunga, smiley, industrial, töjda lober, + 2 hål i loberna över töjningarna, helix och septum... inte glömt någon nu va? Och sen utöver det kommer tatueringar, och vem vet, kankse fler hål? Punkterar hela kroppen och ser ut som en julgran, but, you know what? Jag trivs så mycket med det, och det är ju det som räknas, right? :)
 
Ni får ha en fortsatt trevlig söndag och njut av den, för imorn är det jobb och skola för många.. Själv ska jag sitta och plugga inför ett tal om veganism, så jag ska titta på på en film nu i 1h för mer fakta om miljön och djurindustrins påverkan! WOHO! Ta hand om er ♥
Namaste :)
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Vet du ens vad om och Namasté betyder?

Svar: Jag använder det som en hälsningsfras för att efterlämna lugn och sen känns det som ett så positivt (lugnt) laddat ord så det ger mig ett leende på läpparna! Som en känsla efter ett yogapass. :)
Tog du illa upp?
Isa Lewis, 18, Stockholm stad

Kommentera här: