Frukost á la vegans. *This vegan

Okej alla kanske inte äter som mig men de kan lika gärna börja göra det för detta är äckligt mysigt att kolla film med, en tidig morgon när man är hemma med magont. Enda nackdelen med dessa är att dessa kakor innehåller palmolja som jag inte tycker är så kul. Men inga animalier iaf! (Det är marabous kakor, mörk choklad, de är veganska, men som sagt; med palmolja.) Sedan har jag mig en gigantiska kopp med te (har redan druckit morgonkoppen med kaffe, hehe) som jag fick två av i julas, samt två stycken budda te-silar. Både min pojkvän och bästa vän känner mig bra så fick nästintill likadana presenter från båda dem, men det är ju kul att man har nära som vet vad man vill ha! 
 
Har börjat träna massa igen nu också.. Inte bästa alternativet när man ska försöka vara duktig (nyttig med andra ord.. SÅ. TRIST. BARA.) meeeeen det var mina sista kakor så jag vill bara få bort dem så att jag slipper sukta efter dem och småäta dem om dagarna (Fin ursäkt HOST). 
 
 
 
 
 
1 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Fin mugg :)

Svar: Tack! :)
Isa Lewis, 18, Stockholm stad

Kommentera här: